Helgens...

...arbeid er unnagjort!


Her er kommoden kommet på plass, men den har ennå tilgode å bli hvit da!
Og så tenkte jeg å skifte knotter...
Et par hjerteknagger fikk også plass og 4 Sia engler.
Lampa fikk endelig også se dagens lys etter å ha ligget i eska si siden jul...



Inntil nå har vi hatt noen voldsomt STORE stoler rundt spisebordet, som har irritert meg og oss i det siste...hytta er tross alt ikke så veldig stor og disse stolene har jo tatt nesten "hele" stua.
Så fant jeg fire slike på loppis, og de passer helt perfekt. Skulle prøve å trekke om til olastoff nå i helgen, men stiftemaskinen jeg skulle bruke ville ikke samarbeide.
Disse skal også males hvite!


Dette er det gamle soverommet til jentene, som vi nå skal lage om til en
liten stue/Tv-stue. Som dere ser har veggen stått der hvor den lyse stripa på veggen er. Vi klarte forrige helg og flytte hele den eksisterende veggen,
så nå var det klart for å sette opp ny panel.
Her har vi nå brukt opp igjen eksisterende panel for å få likt utseende som de eksisterende veggene, og så måtte det bli ny på den "nye" veggen.
Dette rommet er nå klar for maling og det blir ikke blått!
Vi tar samme farge som er i resten av hytta;
S3005-Y20R 



Ikke veldig pene og spes. bloggebilder, men sånn er det når man tar bilder av en arbeidsplass! Bedre skal det bli!

Koselig og kjekt å se at besøksantallet stiger!
Da står en hektisk uke foran oss, og i enden er det
Glamparty!

God natt,
klem Nicco

3 kommentarer:

nr14 | mandag, september 13, 2010

Heisann:) Travelt i heimen ser jeg. Borddekkinga di er kreativ og den pynten med stein og rød T var kjempefin:)

Maling av både rom og kommode som jeg er spent på å se resultat av:)

Camilla`s Castle | torsdag, september 16, 2010

Dere har nok å styre med ser jeg:)
Innom for å ønske deg en god helg!
Klem Camilla

Anonym | tirsdag, mai 30, 2023

jordan outlet
yeezy outlet
curry 8
kobe byrant shoes
golden goose
off white hoodie
nike travis scott
off white hoodie
off white
chrome hearts outlet

Besøkende