Påske...

hilsener!
På scrappetreffet i helgen ble det laget
påskehilsener.



Jeg tar jo som kjent vare på det meste av bokser, poser, glass...etc.
Dette er en stålboks vi fikk på jobben til jul med godis,
sånne vil jeg veeeeldig gjerne ha flere av.


Og så eggekartongene da...


...alltid en slager til påske....det handler jo om egg ikke sant?


Her er den store eggekartongen!




Også poser da, som jeg fyller med godis...


...jeg liker godt gult og brunt i lag...


...og fjær er selvsagt!


På forrige treff, oktober i fjor, var det noen som syntes det var synd
at jeg ikke la ut LO`ene mine på bloggen.
Tusen takk, det er jo et kjempekompliment!
Også nå i helgen kom ei av damene bort og hun sa
"ja, jeg husker at du har blogg, men du legger ikke ut LO`er"
Nok en gang; kjempekompliment.

I utgangspunktet så er jo dette en interiør, hobby og scrappeblogg,
men LO`er med bilder av barna (og andre forøvrig)
sitter litt langt inne for meg å legge ut.
Men jeg drister meg til disse to da:
(så får vi se om sperren gir seg)



De hadde spist pikekyss, og da var ikke mora og kamera langt unna,
syns det er noen hærlige bilder.

Ha en fin dag,
klem Nicco

6 kommentarer:

Min lille interiør og hverdags dagbok | tirsdag, mars 20, 2012

Så mye fint du har laget i helgen ☺
Møtte søskenbarnet (tro det var det di var) til din mann no når vi var på tur,må si det at Må si det at verden er ikke stor,☺ koslig..
Ønsker deg en riktig fin Tirsdags kveld ☺

eba | tirsdag, mars 20, 2012

Så mye flott du har scrappet! Og knalltøffe LO'er :)
Likte bildene fra stua di veldig godt - flott med grå-tonene syns jeg!

Frk.Fryds Hverdagsgleder | tirsdag, mars 20, 2012

Å så fin blogg du har :)) Denne skal jeg følge

Anette Willemine | onsdag, mars 21, 2012

DÅN! Så flink du er!!! Dette var vakkert.


AW

Anonym | onsdag, mars 21, 2012

Hei og takk for sist!

Måtte innom bloggen din for å se om du hadde lagt ut bilder av alt det flotte du lagde på scrappetreffet!

Har enda ikke pyntet posene/eskene jeg lagde, så jeg har masse kjekt i vente (passer fint i og med at fotballsesongen starter snart)

Klem fra hun på nabobordet

.House of BO. | fredag, mars 23, 2012

Her var det jo inspirasjon i bøtter og spann! :D

Ha ei god helg!

Hilsen Bente

Besøkende