Velkommen...

 
...2014!
 
Bloggen blir dessverre hengende litt etter,
det er Instagram jeg bruker nå.
Det er jo en stund siden Nyttårsaften men jeg velger
allikevel å starte året 2014 på bloggen med
nettopp:
 
Nyttårbordet:
 
Utgangspunktet denne gangen var de lekre serviettene fra Bloomingville,
så jeg brukte "rundingen" til ¨lage menyer, bordkort etc.  
 
 
"Smellbonbonger" til barna med godis inni
 

 
Menyen

 
 

 
Kronelys er ikke noe jeg bruker mye, og i hvert fall ikke lysmansjetter...det finnes vel ikke lenger?
Men jeg lagde til flere rundinger med forskjellige tekst, bla: Nye muligheter
Også kom jeg på denne ideen.

 
 

 
...og her med: Tjuefjorten
 
Da har bloggåret 2014 startet, så får jeg prøve å blogge litt oftere.
Dette har vel egentlig blitt en borddekkingsblogg, men det er jo noe av det jeg elsker aller mest.
Det blir nok maaaaange bord dette året også.
 
Mange klemmer fra Nicoline

0 kommentarer:

Besøkende