Et påskebord kan også være...

 
...rååååsa!
 
Jeg er vel heller svak for beige, grått, svart, hvitt....
men av og til glimter jeg til med litt mer fargesterke borddekkinger.
 
Her har jeg brukt "litt" hvitt og masse rooooosa.... 
 
 
Kombinasjon av to servietter, oppi vannglasset.
I et vinglasset har jeg satt nydelige fjær fra Nille.

 
Nydelige ranukler, kombinasjon av kubbelys og telys.
Isoporegg har jeg lagt oppi et påskeegg fra Ählens og lagt noen utover bordet.

 
 

 
Det enkle er ofte det beste;
 
Fyll et påskeegg (dette er fra Ählens)
med bast (Plantasjen har mange farger)
legg oppi isoporegg fra Panduro
 
Da håper jeg du har fått flere ideer til påskebord!
 
Sjekk også ut dette bordet:
 
Klem Nicoline

2 kommentarer:

Siri | onsdag, april 09, 2014

Det er lekre påskebord du viser frem. Inspirerende.

Unknown | onsdag, april 09, 2014

Så herlig:)
Og påske kan absolutt være rosa:)
Jeg er veldig glad i rosa og gult sammen jeg ♥

Besøkende